Hyra Föreningslokal

lVälkommen till föreningslokalen på Kedjebacken!

Här är lite information om vår festlokal:

Kostnaden för att hyra lokalen är för närvarande 500 kronor per dygn. Lokalen är utrustad med porslin, vatten- och vinglas, bestick, kaffemuggar för cirka 30 personer, några kastruller och kaffebryggare. Vi har totalt 32 stolar med tillhörande bord.

För att boka festlokalen, vänligen skicka ett mail till vår ansvariga med följande information: Datum för bokning, ditt namn, port och telefonnummer. Boka här eller på bokning@kedjebacken.se. Du kan även se bokningsstatus här. (öppnas i nytt fönster)

Betalning för både lägenhet och lokal sker till vårt Swishkonto: 123 263 61 40.

Instruktioner för digitala lås:

Vi har installerat nya digitala lås för föreningslokalen och gästlägenheten. En kod kommer att skickas till de mobilnummer du har angivit i din bokning. För att öppna dörren, tryck koden du har fått, och avsluta med * (stjärna). För att låsa dörren trycker du fyrkanten längst ner till höger. Taggen till soprummet finns innanför dörren och får inte tas med från området.

Regler vid uthyrning av lokal och uthyrningslägenhet i Brf Kedjebacken:

• Lägenheten och lokalen får bara bokas av den som äger en bostadsrätt i föreningen eller har en lägenhet via andrahandsuthyrning.
  • Vid hyra av lokalen är det tillåtet att sätta upp ett tält utanför lokalen.
  • Avbokning måste ske senast 48 timmar innan bokad tid annars debiteras beställaren för den bokade tiden.
  • Betalning sker i samband med avslutad tid kl. 12.00 samtidigt via Swish: 123 263 61 40.
  • Tillträde till lokalen och lägenheten ges kl. 12.00 första dygnet och avlämnande sker senast kl. 12.00 efter sista natten.
  • Lokalen och lägenheten ska lämnas väl städade enligt anslag i respektive lokal.
  • Husdjur är inte tillåtna vare sig i lokalen eller lägenheten.

Hyra av tält:

I samband med att du hyr lokalen kan du också hyra ett tält på 10x8 meter till en kostnad av 1 000 kronor.

Regler för uthyrning: två personer från styrelsen och minst två från hyresgästen ska vara med för att resa samt plocka ihop tältet.