Hyra Gästlägenhet

Välkommen till föreningens uthyrningslägenhet.

Här är lite information om lägenheten:

Lägenheten kan bokas max en vecka per tillfälle. Kostnaden är 150 kronor för en person och dygn, vid 2 eller fler boendet är kostnaden 250 kronor per dygn. Det finns sovplatser för 4 personer, med två sängar och en bäddsoffa. Ett litet pentry med porslin för 4 personer, kaffebryggare, dusch och toalett.

Betalning sker via Swish till konto: 123 263 61 40.

Klicka här för att se bokningsstatus. (öppnas i nytt fönster)

För att boka lägenheten, vänligen skicka ett mail med följande information till ansvarig: Datum för bokning, namn, lägenhetsnummer och telefonnummer. Klicka på länken här eller skicka ditt mail till bokning@kedjebacken.se.

Instruktioner för digitala lås:
Vi har installerat digitala lås för föreningslokalen och gästlägenheten. En kod kommer att skickas till de mobilnummer du har angivit i din bokning. För att öppna dörren, tryck den kod du har fått, och avsluta med * (stjärna). För att låsa dörren trycker du på knappen längst ner till höger. Taggen till soprummet finns utanför dörren och får inte tas med från området.
Du kommer också få en portkod skickad till dig samtidigt som låskoden.

För att vi alla ska kunna njuta av denna fina möjlighet, hoppas vi att du lämnar lägenheten städad och fin.

Vänligen följ dessa steg för att lämna lägenheten i gott skick:

• Dammtorka
  • Diska och ställ in porslin
  • Torka av bänkarna
  • Skura badrum, handfat och toalett
  • Torka golven
  • Töm alla sopor
  • Lämna tillbaka nycklarna senast klockan 12 på avslutningsdagen. Betalningen ska ha gjorts via Swish innan tillträde.
  • Icke avbokad tid debiteras enligt bokningen.
  • Husdjur är inte tillåtna i lägenheten.