Bredband, TV och Telefoni
Bredband
Genom ett kollektivavtal med Telia har Kedjebackens medlemmar tillgång till bredband.,
vilket innebär att ingen annan leverantör kan väljas. I varje lägenhet ska det finnas en
digitalbox Telia trippelplay och en router, som tillhör föreningen. Vid överlåtelse skall dessa lämnas kvar.
Bredband, telefoni och TV aktiveras via Telias internetsida eller genom att ringa Telias
kundservice. Telefon: 20 200
Information om TV, Telefon och bredband distribueras av Telia
TV-boxar och router i Brf Kedjebacken.
Telia äger inget av utrustningen i våra lägenheter
lägenhet.
försäljning.
lämnat kvar dem vid försäljning. Säljaren ska stå för kostnaden för
saknad TV-box eller router.
nytt hos Telia. Vid eventuella kostnader står medlemmen för dem.
Gustavsberg den 20 december 2021
Brf Kedjebacken
Barbro Biberg
ordförande
Allmänna frågor:
Frågor rörande fastigheten eller icke akuta fastighetsärenden;
Kontaktuppgifter till WIAB (akuta ärenden)
Felanmälan dagtid: 08-80 20 40
Jour nr: 08-80 16 28
E-post: info@wiabservice.se
Fastums portal:
Akuta ärenden:
Brand eller brott: Ring 112